IKEA expects strong year-end sales
Online sales, which accounted for 18 percent of total sales in November, contributed significantly to the results.
During the spring phase of the coronavirus pandemic, three IKEA stores in Hungary were closed for 47 days. At that time, only home delivery and the “click and take over” service worked, but these could not completely replace the turnover of in-store purchases, which is the company’s main source of revenue, they indicated. (MTI)
Related news
Ikea opens first store in New Zealand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IKEA celebrates the 40th birthday of Swedish meatball with a plant-based falafel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
25,000 packages of donations will reach people in need as a result of the 2025 Joy of Giving! fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu customers spend more than 60,000 baskets on szaloncukor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodora expands: it brought fast delivery to 21 new cities this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
