IKEA expects strong year-end sales
Online sales, which accounted for 18 percent of total sales in November, contributed significantly to the results.
During the spring phase of the coronavirus pandemic, three IKEA stores in Hungary were closed for 47 days. At that time, only home delivery and the “click and take over” service worked, but these could not completely replace the turnover of in-store purchases, which is the company’s main source of revenue, they indicated. (MTI)
Related news
IKEA celebrates the 40th birthday of Swedish meatball with a plant-based falafel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ikea launches food scrap recycling pilot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


