Young people’s alcohol consumption
Diageo, the world’s leading alcoholic beverage company and distributor, will continue its Smashed performance series with Momentán Társulat this year, which seeks to fight underage drinking.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
The special alcohol prevention programme has been reaching primary and secondary schools across the country since 2019 – so far 80 performances were taken to 119 schools, introducing more than 14,000 students to the risks of alcohol consumption through interactive, live performances. //
Related news
With grandeur and focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diageo targets emerging markets with expanded Guinness production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diageo is also present on Sziget and encourages responsible drinking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Visit Hungary: The number of foreign tourists at Lake Balaton increased by 17 percent, also thanks to MotoGP
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian tobacco growers are sounding the alarm: tax increases, black market and uncertainty are squeezing the sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Franchise powerhouse from pizza delivery driver – Nadeem Bajwa aims for 500 restaurants
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >