Young people’s alcohol consumption
Diageo, the world’s leading alcoholic beverage company and distributor, will continue its Smashed performance series with Momentán Társulat this year, which seeks to fight underage drinking.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
The special alcohol prevention programme has been reaching primary and secondary schools across the country since 2019 – so far 80 performances were taken to 119 schools, introducing more than 14,000 students to the risks of alcohol consumption through interactive, live performances. //
Related news
With grandeur and focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spirits maker Diageo to close Ontario bottling plant by February 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diageo targets emerging markets with expanded Guinness production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
With grandeur and focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The eastern region of Lake Balaton has been expanded with another 110 km of cycling route
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourinform offices across the country are holding programs on the occasion of World Tourism Day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >