Young people’s alcohol consumption
Diageo, the world’s leading alcoholic beverage company and distributor, will continue its Smashed performance series with Momentán Társulat this year, which seeks to fight underage drinking.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
The special alcohol prevention programme has been reaching primary and secondary schools across the country since 2019 – so far 80 performances were taken to 119 schools, introducing more than 14,000 students to the risks of alcohol consumption through interactive, live performances. //
Related news
Well-planned concept, refined style
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Strengthens Irish Presence With Dedicated Local Team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With grandeur and focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
What is new in the world of street food?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Ne ugorj, szamárság! – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: the SZÉP card does not slow down even after the summer, people spent nearly 33.2 billion forints in September, 7 percent more than last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

