Young people’s alcohol consumption
Diageo, the world’s leading alcoholic beverage company and distributor, will continue its Smashed performance series with Momentán Társulat this year, which seeks to fight underage drinking.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
The special alcohol prevention programme has been reaching primary and secondary schools across the country since 2019 – so far 80 performances were taken to 119 schools, introducing more than 14,000 students to the risks of alcohol consumption through interactive, live performances. //
Related news
Well-planned concept, refined style
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oatly Strengthens Irish Presence With Dedicated Local Team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With grandeur and focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Favorable interest loans are now available for service providers in the tourism sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Tourism Summit, the international summit of the tourism industry, has begun in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A legkülönlegesebb tányér, amit valaha láttunk – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >