Előadások a fiatalok alkoholfogyasztásáról
A világ vezető alkoholosital-gyártó- és -forgalmazó vállalata, a Diageo, idén is folytatja a Momentán Társulattal közös Smashed előadássorozatot, melynek célja a fiatalkori alkoholfogyasztás visszaszorítása.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A különleges alkoholprevenciós program 2019 óta jut el általános és középiskolákba országszerte – eddig 119 intézménybe, 80 előadás során, több mint 14 ezer diáknak mutatva be az alkoholfogyasztás kockázatait interaktív, élőszereplős előadásokon. 2025 elején pedig új formátummal bővül az online program – elindul a tanároknak szóló, félnapos workshop is.
Az előadások után kitöltött kérdőívek alapján a diákok 62%-a nyilatkozott úgy, hogy a jövőben kevésbé valószínű, hogy fiatalkorúként alkoholt fogyasszon, 82%-uk pedig egyetértett azzal, hogy ez a program hatékony módszer az alkoholfogyasztás következményeinek és kockázatainak megismeréséhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Eventrend – megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa – kutatás és elemzés
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >