Auchan stores turned into life centres
Auchan Hungary’s image went through a complete overhaul: from 14 April shoppers can spend time in a much more modern and dynamic environment – and this is also true for the retail chain’s online platform. Auchan Hungary CEO Dominique Ducoux told that stores now function as family life centres, organising various programmes, tasting sessions and CSR initiatives for local communities.
Related news
Auchan To Operate French Supermarkets Under Intermarché And Netto Banners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A particularly rich Christmas sweets range at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Prankster Elves Help with Holiday Charity at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Elyn’s Lab brand has launched a total of nine new products this year.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu launches a groundbreaking, entirely AI-powered Christmas campaign titled “Almost Missed Moments. But Not Now!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

