Auchan stores turned into life centres
Auchan Hungary’s image went through a complete overhaul: from 14 April shoppers can spend time in a much more modern and dynamic environment – and this is also true for the retail chain’s online platform. Auchan Hungary CEO Dominique Ducoux told that stores now function as family life centres, organising various programmes, tasting sessions and CSR initiatives for local communities.
Related news
Autumn in a new guise: Auchan appeals to all ages with its seasonal offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“You can’t say no to such an exciting time!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Communications Manager at Novartis Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >