Auchan stores turned into life centres
Auchan Hungary’s image went through a complete overhaul: from 14 April shoppers can spend time in a much more modern and dynamic environment – and this is also true for the retail chain’s online platform. Auchan Hungary CEO Dominique Ducoux told that stores now function as family life centres, organising various programmes, tasting sessions and CSR initiatives for local communities.
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan hit by another cyberattack
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan takes a new direction: the hypermarket chain would take things to the next level with smaller stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Wolt supports its merchant partners in Hungary with flexible financing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Miller Mix campaign is back!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unicum’s Odd Couple campaign continues with a new installment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >