Életközpont lett az Auchanokból
Az Auchan Magyarországon teljes arculatváltáson ment keresztül, április 14-től a vásárlók egy sokkal modernebb, lendületesebb megjelenéssel találkozhatnak mind az áruházak eladótereiben, mind pedig az online felületeken.
Az új vállalati irányvonal szerint az Auchan családi életközpontként nyújt élményeket vásárlóinak, melyet az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek. Az új filozófia fő célkitűzése, hogy minél több értéket adjon vásárlói életéhez, illetve hogy kalanddá változtasson minden vásárlást, a vásárlási élményen és a termékeken keresztül pedig emlékezetessé tegye az otthon töltött pillanatokat is. Mindezt kifejezve új szlogent is kapott az áruházlánc: „Nagy választék kalandból. Auchan”.
– Ez egy hosszú távú stratégia, amelyet folyamatosan megélhetővé teszünk a vásárlók számára. Célunk, hogy az üzleteink a közösségek életének aktív alakítóivá váljanak – mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Szokatlan akcióval rukkol elő az Auchan
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. Az…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 11-én Sopronban indítja a fesztiválszezont a HEINEKEN Hungária Zrt.
A 2023-ban első alkalommal megrendezett SopronFest bebizonyította: Sopron nem maradhat fesztivál nélkül,…
Tovább olvasom >Szokatlan akcióval rukkol elő az Auchan
A vásárlók megtartásáért komoly versengés zajlik az áruházláncok között. Az…
Tovább olvasom >Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz
Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített…
Tovább olvasom >