Heineken teams up with the Ellen MacArthur Foundation
Heineken has joined the Ellen MacArthur Foundation network to promote the widespread use of reusable packaging. The collaboration seeks to share experiences, develop guidelines and encourage industry players to adopt reuse models. As part of its Brew a Better World strategy, the brewer is prioritising the circular use of packaging, and reducing waste and carbon emissions.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
PwC Hungary and Budapest University of Economics sign strategic agreement
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken’s Strongbow becomes first major alcohol brand to add NaviLens technology to packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Soproni has been there with people in the small and big moments for generations”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
HoReCa Heroes 2025 awards presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pessimistic consumer sentiment eased somewhat in the euro area in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >