Magazine: Growing Hungarian product selection in Lidl stores
Lidl’s Hungarian presence involves 191 stores and 4 logistics centres, with more than 8,500 employees. Sales had been growing steadily and by last year the discounter became Hungary’s No.1 FMCG retailer.

Tőzsér Judit
vállalati kommunikációs
vezető
Lidl Magyarország
This year Lidl earned the Top Employer 2022 recognition. Nine years ago the discounter launched the “Lidl for Hungarian suppliers” programme, and today they are working with nearly 470 domestic suppliers, and shoppers can choose from more than 4,000 Hungarian products.
In 2021 Lidl purchased nearly 60% of its products from Hungarian suppliers. 100% of the fresh poultry and pork they sell come from Hungarian farms. In 2021 the discounter took the products of more than 170 Hungarian food companies to the Lidl stores of 28 countries. //
Related news
Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl donates another HUF 100 million to the Heim Pál National Pediatric Institute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The European Commission presented an online consumer protection strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Older people are leading DRS in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

