Magazin: Egyre több a magyar áru a Lidlben
A Lidl alapfilozófiája, hogy széles, magas minőségű, ugyanakkor kedvező árú kínálattal álljon a vásárlók rendelkezésére. Az áruházlánc folyamatos innovációi révén, a vásárlói tendenciák alakulásának megfelelően fejleszti és bővíti termékkínálatát, hogy minden fogyasztó számára a megfelelő terméket kínálja.
A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Ma már 191 áruházzal és 4 logisztikai központtal van jelen hazánkban, és több mint 8500 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat évek óta dinamikusan növekszik, forgalmát tekintve az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között tavaly már az első helyet foglalhatta el.
Az áruházlánc bővülésével munkavállalói száma is évről évre nő, több mint 8500 munkavállalójával a 11. legtöbb alkalmazottat foglalkoztató cég Magyarországon. Stabil, megbízható munkaadó, ezt igazolja az is, hogy a Lidl Magyarország 2022-ben elnyerte a Top Employer 2022 minősítést.
A vállalat a magyar gazdaság motorjaként kiemelt hangsúlyt fektet a hazai beszállítók támogatására, a magyar termékek helyzetbehozására is. A diszkontlánc 9 évvel ezelőtt elindított, „Lidl a magyar beszállítókért” programjának köszönhetően ma már közel 470 hazai beszállítóval dolgozik együtt, a vásárlók pedig több mint 4000 hazai termék közül válogathatnak. Sőt, a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek beszerzési értéke is évről évre növekszik, 2021-ben termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerezte be. Sőt, a lánc állandó kínálatában szereplő baromfi és sertés friss húsok 100%-a magyar beszállítóktól érkezik, ami amellett, hogy magas minőséget és biztonságot jelent a vásárlók számára, a magyar termelők és a hazai gazdaság támogatása szempontjából is fontos tényező.
A Lidl lehetőséget biztosít arra is, hogy a hazai beszállítók termékei külföldi Lidl-áruházakba is eljussanak. 2021-ben több mint 170 magyar beszállító termékei voltak kaphatóak 28 országban. //
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülnek a Lidl épületei
Az idén 20 éves Lidl Magyarország 2023 végéig minden saját…
Tovább olvasom >Lidl: fapados diszkontból PIACVEZETŐ ÁRUHÁZLÁNC
A Lidl Magyarország idén ünnepli 20. születésnapját hazánkban. Az áruházlánc…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >