Egyre sokoldalúbb a Shell és a Tesco együttműködése
Két elismert márka, a Shell Hungary és a Tesco közös innovatív szolgáltatása a Shell töltőállomásokon üzemelő Tesco mini shopok hálózata, amely a kényelmes és gyors bevásárlás élményét garantálja tankolás közben. A hamarosan megnyíló két új mini shoppal együtt októberben már 44 Shell töltőállomáson vásárolhatjuk meg a vacsorára vagy éppen a reggelire szánt finomságokat, és az egyik shop az M3 kivezetőjénél lévő Shell-kúton szolgálja majd az utazók kényelmét.
A Shell és a Tesco sokrétű együttműködésének keretében az ország egyre több pontján megtalálható mini shopok mellett olyan népszerű akciókat is indítottak már, amelyeknek keretében a Clubcard-tulajdonosok kedvezményesen vásárolhattak üzemanyagot a Shell töltőállomásokon. A vevők egyaránt megtalálhatják kedvenc Tesco, illetve Shell saját márkás termékeiket is a bővülő kooperációnak köszönhetően.
A Shell nemcsak a mindennapi bevásárlást teszi kényelmesebbé és gyorsabbá, de segít az asztalra kerülő fogások kiválasztásában is. A közösségi médiában futó kampányvideóikban kevés hozzávalóból készíthető, ínycsiklandó ételeket mutatnak be. Hűséges vásárlóikat pedig havonta változó menüajánlatokkal várják, amelyekért elég ClubSmart pontokkal fizetni, az aznapi vacsora nem terheli a pénztárcát. Míg szeptemberben spagetti vacsoraajánlatot vásárolhattak a vevők ClubSmart pontokért, addig az októberi ajánlat a villámgyors melegszendvics-menü.
Az M3 autópálya kivezetője mellett működő Shell töltőállomáson októberben nyíló Tesco mini shop kibővített és prémium áruválasztékkal várja a tankolás közben betérő vagy a napi bevásárlást útközben intéző vásárlókat. A hétfőtől vasárnapig, 0–24 órában nyitva tartó shopban tejtermékek, hús- és pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, valamint tartós élelmiszerek sorakoznak a polcokon. Az év végi, karácsonyi ünnepek közeledtével pedig szezonális alkohol- és desszertajánlatokkal is jelentkeznek majd a töltőállomásokon. (x)
Related news
Thanks to the dedicated work of colleagues, Tesco has reduced its food waste by 73 percent
Tesco has recently published its ninth food waste report, reporting…
Read more >Retail kept its position in terms of employer attractiveness
Honouring Hungary’s most attractive employers, the Randstad Awards have been…
Read more >Heineken teams up with the Ellen MacArthur Foundation
Heineken has joined the Ellen MacArthur Foundation network to promote…
Read more >Related news
Customer experience and sustainable solutions: PENNY’s successful year
In 2024 PENNY Magyarország focused on preserving customer trust by…
Read more >Lidl holds on to its market leader position – they celebrated 20 years in Hungary last year
Last year Lidl celebrated 20 years in Hungary by investing…
Read more >Dm invests in technological development, store network and employee training
Focus on supporting and training employees Supporting employees and creating a…
Read more >