Egyre sokoldalúbb a Shell és a Tesco együttműködése
Két elismert márka, a Shell Hungary és a Tesco közös innovatív szolgáltatása a Shell töltőállomásokon üzemelő Tesco mini shopok hálózata, amely a kényelmes és gyors bevásárlás élményét garantálja tankolás közben. A hamarosan megnyíló két új mini shoppal együtt októberben már 44 Shell töltőállomáson vásárolhatjuk meg a vacsorára vagy éppen a reggelire szánt finomságokat, és az egyik shop az M3 kivezetőjénél lévő Shell-kúton szolgálja majd az utazók kényelmét.
A Shell és a Tesco sokrétű együttműködésének keretében az ország egyre több pontján megtalálható mini shopok mellett olyan népszerű akciókat is indítottak már, amelyeknek keretében a Clubcard-tulajdonosok kedvezményesen vásárolhattak üzemanyagot a Shell töltőállomásokon. A vevők egyaránt megtalálhatják kedvenc Tesco, illetve Shell saját márkás termékeiket is a bővülő kooperációnak köszönhetően.
A Shell nemcsak a mindennapi bevásárlást teszi kényelmesebbé és gyorsabbá, de segít az asztalra kerülő fogások kiválasztásában is. A közösségi médiában futó kampányvideóikban kevés hozzávalóból készíthető, ínycsiklandó ételeket mutatnak be. Hűséges vásárlóikat pedig havonta változó menüajánlatokkal várják, amelyekért elég ClubSmart pontokkal fizetni, az aznapi vacsora nem terheli a pénztárcát. Míg szeptemberben spagetti vacsoraajánlatot vásárolhattak a vevők ClubSmart pontokért, addig az októberi ajánlat a villámgyors melegszendvics-menü.
Az M3 autópálya kivezetője mellett működő Shell töltőállomáson októberben nyíló Tesco mini shop kibővített és prémium áruválasztékkal várja a tankolás közben betérő vagy a napi bevásárlást útközben intéző vásárlókat. A hétfőtől vasárnapig, 0–24 órában nyitva tartó shopban tejtermékek, hús- és pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, valamint tartós élelmiszerek sorakoznak a polcokon. Az év végi, karácsonyi ünnepek közeledtével pedig szezonális alkohol- és desszertajánlatokkal is jelentkeznek majd a töltőállomásokon. (x)
Related news
Black Friday deals at the largest domestic chains: Lidl, Tesco, Spar and many others
Black Friday fever will not leave customers and retail chains…
Read more >The customer is the important to everyone, everywhere, at all times – We were learning together (Business Days 2024 Part 1)
Wednesday morning of the Business Days conference, the topic was…
Read more >We can help those in need with as little as 250 forints – again a coupon donation drive in Tesco stores
For the 15th time, Tesco has joined the Ecumenical Aid…
Read more >Related news
Gold medal winner wines in Lidl’s product selection
Ten years ago Lidl Magyarország committed itself to promoting Hungarian…
Read more >(HU) memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >Take wherever you wish: sustainable packaging for active consumers
On-the-go foods made for active consumers are conquering shops, as…
Read more >