Egyre sokoldalúbb a Shell és a Tesco együttműködése
Két elismert márka, a Shell Hungary és a Tesco közös innovatív szolgáltatása a Shell töltőállomásokon üzemelő Tesco mini shopok hálózata, amely a kényelmes és gyors bevásárlás élményét garantálja tankolás közben. A hamarosan megnyíló két új mini shoppal együtt októberben már 44 Shell töltőállomáson vásárolhatjuk meg a vacsorára vagy éppen a reggelire szánt finomságokat, és az egyik shop az M3 kivezetőjénél lévő Shell-kúton szolgálja majd az utazók kényelmét.
A Shell és a Tesco sokrétű együttműködésének keretében az ország egyre több pontján megtalálható mini shopok mellett olyan népszerű akciókat is indítottak már, amelyeknek keretében a Clubcard-tulajdonosok kedvezményesen vásárolhattak üzemanyagot a Shell töltőállomásokon. A vevők egyaránt megtalálhatják kedvenc Tesco, illetve Shell saját márkás termékeiket is a bővülő kooperációnak köszönhetően.
A Shell nemcsak a mindennapi bevásárlást teszi kényelmesebbé és gyorsabbá, de segít az asztalra kerülő fogások kiválasztásában is. A közösségi médiában futó kampányvideóikban kevés hozzávalóból készíthető, ínycsiklandó ételeket mutatnak be. Hűséges vásárlóikat pedig havonta változó menüajánlatokkal várják, amelyekért elég ClubSmart pontokkal fizetni, az aznapi vacsora nem terheli a pénztárcát. Míg szeptemberben spagetti vacsoraajánlatot vásárolhattak a vevők ClubSmart pontokért, addig az októberi ajánlat a villámgyors melegszendvics-menü.
Az M3 autópálya kivezetője mellett működő Shell töltőállomáson októberben nyíló Tesco mini shop kibővített és prémium áruválasztékkal várja a tankolás közben betérő vagy a napi bevásárlást útközben intéző vásárlókat. A hétfőtől vasárnapig, 0–24 órában nyitva tartó shopban tejtermékek, hús- és pékáruk, gyümölcsök és zöldségek, valamint tartós élelmiszerek sorakoznak a polcokon. Az év végi, karácsonyi ünnepek közeledtével pedig szezonális alkohol- és desszertajánlatokkal is jelentkeznek majd a töltőállomásokon. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >