For a more professional cocktail experience
As part of POPAI Magyarország’s monthly meetings, in March members of the association and invited guests gathered in Lurdy Ház at the invitation of Coca-Cola HBC.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Tamás Harmati and his team introduced how the Kinley brand and alcoholic drinks are present in stores.
In order to ensure the “perfect mixing” and cocktail experience at home, Kinley and alcoholic or non-alcoholic cocktail ingredients can be found together in shops.
Harmati Tamás és Talabos Georgina, a Coca-Cola HBC managerei
Related news
International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NIQ – a new office with a variety of views
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Records and innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZINE HAS BEEN PUBLISHED!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though half of Hungarians are stressed about Christmas gifts, we don’t compromise on quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hidden imports in the European food chain – how is the EU internal market changing?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

