For a more professional cocktail experience
As part of POPAI Magyarország’s monthly meetings, in March members of the association and invited guests gathered in Lurdy Ház at the invitation of Coca-Cola HBC.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Tamás Harmati and his team introduced how the Kinley brand and alcoholic drinks are present in stores.
In order to ensure the “perfect mixing” and cocktail experience at home, Kinley and alcoholic or non-alcoholic cocktail ingredients can be found together in shops.
Harmati Tamás és Talabos Georgina, a Coca-Cola HBC managerei
Related news
International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NIQ – a new office with a variety of views
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Records and innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The New Year’s Eve fireworks fair is back: temporary sales will start in department store parking lots at the end of December
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first Eastern European non-alcoholic beer turns 50
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausage: pork prices are already going down, but they won’t be cheaper in stores – a significant correction may come in the spring at the earliest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
