Taxi driver of the year over a million kilometres
A Főtaxi sofőrjeinek szavazatai alapján Székely Zsolt kapta Az év taxisofőrje díjat, Az év munkatársa elismerést pedig a diszpécserközpont megbízott vezetőjének, Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége. Zsolt a szolgáltatás minőségéért és franchise partnerekkel való kapcsolattartásért felel, Annának pedig nagy szerepe volt a diszpécserközpont hatékonyságának növelésében.
A Főtaxi központjában adták át december végén a Dudás Zoltánról, a taxis közösség legendás alakjáról elnevezett Az év taxisofőrje díjat. Az elismerést 2021-ben a Főtaxi taxisainak szavazatai alapján Székely Zsolt érdemelte ki, Az év munkatársa díjat pedig a diszpécserközpont megbízott vezetőjének, Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége.
Székely Zsolt közel két évtizedes, értékesítési területen szerzett tapasztalat után 2014 áprilisától taxizik, kezdettől a Főtaxit választva. Zsolt legemlékezetesebb fuvarja a Liszt Ferenc Repülőtérről Bukarestbe vezetett: egy holland virágkereskedő volt az utasa, akinek a titkárnője a román főváros helyett tévedésből Budapestre foglalt repülőjegyet. Az egymillió levezetett kilométeren is túl lévő Zsolt 2020 szeptemberében új kihívást kapott: jelenleg a szolgáltatás minőségéért felel, valamit aktívan dolgozik azon, hogy a taxisok tapasztalatai beépítésre kerüljenek a Főtaxi működésébe.
„Zsolt taxis berkeken belüli elismertségét jól jelzi, hogy immár ellenőrként a Főtaxi sofőrjeinek 60 százaléka tartotta őt a legjobbnak” – emelte ki Lajsz András, a társaság taxi-szolgáltatási vezetője. Hozzátette: „nagyon büszke vagyok a díjazott kollégáimra, hiszen kulcsszerepük van abban, hogy a Főtaxi minden utasának megbízható és minőségi szolgáltatást nyújthasson”.
„Reptéri taxisként mindig jó érzés volt hozzájárulni ahhoz, hogy a velem utazó külföldiek első budapesti élménye pozitív legyen. Az új munkámban azt szeretem, hogy végig segíthetem a hozzánk belépő taxisokat a felvételi beszélgetéstől kezdve az oktatáson át a munkába állásig. Foglalkozom az utasok visszajelzéseivel is: amellett, hogy minden panaszt alaposan kivizsgálunk, szerencsére dicséretek is érkeznek, az a legjobb, amikor ezeket a pozitív visszajelzéseket továbbíthatom a kollégák felé”
– mondta Székely Zsolt. Hozzátette: „bár jelenleg még nekem is dízel autóm van, hiszek abban, hogy az elektromos és hibrid hajtás a jövő a taxizásban. A váltásban a Főtaxi kedvezményes bérleti konstrukcióval, saját töltőhálózattal is segíti a partnereit.
Az év munkatársa elismerést 2021-ben Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége. Anna szintén komoly reptéri tapasztalattal rendelkezik, 2010-ben csatlakozott a Főtaxihoz, ahol a Ferihegyről a városba tartó utasforgalom megszervezéséért felelt. Ezen feladatai mellett fél éve a diszpécserközpont megbízott vezetőjeként közreműködött többek között a robotdiszpécser szolgáltatás bevezetésében is.
A hazai taxitársaságok közül elsőként a Főtaxi vezette be a robotdiszpécsert, tavaly ősszel. A korszerű informatikai megoldásnak köszönhetően az utasok telefonos taxirendelésüket az automatizált rendszer segítségével is leadhatják, így elkerülhető a különösen a csúcsidőszakokra jellemző várakozás.
Related news
European discount airlines on the rise
Europe’s leading low-cost airlines, Ryanair and Wizz Air, continued to…
Read more >A turbulent year for aviation: airlines worldwide declared insolvency
The difficulties of this year have posed a serious challenge…
Read more >The Ministry of National Economy welcomes those interested with an airport relocation
In order to protect the rights of air passengers and…
Read more >Related news
The SZÉP card will also be available in digital form from 2025
From September 1, 2025, a significant change will come into…
Read more >Both MOL Campus restaurants, Virtu and Zazie, have received Michelin recommendations
Just one year after their opening, both restaurants at MOL…
Read more >