Egymillió kilométeren is túl van az év taxisofőrje

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 01. 18. 10:24

A Főtaxi sofőrjeinek szavazatai alapján Székely Zsolt kapta Az év taxisofőrje díjat, Az év munkatársa elismerést pedig a diszpécserközpont megbízott vezetőjének, Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége. Zsolt a szolgáltatás minőségéért és franchise partnerekkel való kapcsolattartásért felel, Annának pedig nagy szerepe volt a diszpécserközpont hatékonyságának növelésében.

Székely Zsolt

A Főtaxi központjában adták át december végén a Dudás Zoltánról, a taxis közösség legendás alakjáról elnevezett Az év taxisofőrje díjat. Az elismerést 2021-ben a Főtaxi taxisainak szavazatai alapján Székely Zsolt érdemelte ki, Az év munkatársa díjat pedig a diszpécserközpont megbízott vezetőjének, Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége.

Székely Zsolt közel két évtizedes, értékesítési területen szerzett tapasztalat után 2014 áprilisától taxizik, kezdettől a Főtaxit választva. Zsolt legemlékezetesebb fuvarja a Liszt Ferenc Repülőtérről Bukarestbe vezetett: egy holland virágkereskedő volt az utasa, akinek a titkárnője a román főváros helyett tévedésből Budapestre foglalt repülőjegyet.  Az egymillió levezetett kilométeren is túl lévő Zsolt 2020 szeptemberében új kihívást kapott: jelenleg a szolgáltatás minőségéért felel, valamit aktívan dolgozik azon, hogy a taxisok tapasztalatai beépítésre kerüljenek a Főtaxi működésébe.

„Zsolt taxis berkeken belüli elismertségét jól jelzi, hogy immár ellenőrként a Főtaxi sofőrjeinek 60 százaléka tartotta őt a legjobbnak” – emelte ki Lajsz András, a társaság taxi-szolgáltatási vezetője. Hozzátette: „nagyon büszke vagyok a díjazott kollégáimra, hiszen kulcsszerepük van abban, hogy a Főtaxi minden utasának megbízható és minőségi szolgáltatást nyújthasson”.

„Reptéri taxisként mindig jó érzés volt hozzájárulni ahhoz, hogy a velem utazó külföldiek első budapesti élménye pozitív legyen. Az új munkámban azt szeretem, hogy végig segíthetem a hozzánk belépő taxisokat a felvételi beszélgetéstől kezdve az oktatáson át a munkába állásig. Foglalkozom az utasok visszajelzéseivel is: amellett, hogy minden panaszt alaposan kivizsgálunk, szerencsére dicséretek is érkeznek, az a legjobb, amikor ezeket a pozitív visszajelzéseket továbbíthatom a kollégák felé”

– mondta Székely Zsolt. Hozzátette: bár jelenleg még nekem is dízel autóm van, hiszek abban, hogy az elektromos és hibrid hajtás a jövő a taxizásban. A váltásban a Főtaxi kedvezményes bérleti konstrukcióval, saját töltőhálózattal is segíti a partnereit.

Az év munkatársa elismerést 2021-ben Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége. Anna szintén komoly reptéri tapasztalattal rendelkezik, 2010-ben csatlakozott a Főtaxihoz, ahol a Ferihegyről a városba tartó utasforgalom megszervezéséért felelt. Ezen feladatai mellett fél éve a diszpécserközpont megbízott vezetőjeként közreműködött többek között a robotdiszpécser szolgáltatás bevezetésében is.

A hazai taxitársaságok közül elsőként a Főtaxi vezette be a robotdiszpécsert, tavaly ősszel. A korszerű informatikai megoldásnak köszönhetően az utasok telefonos taxirendelésüket az automatizált rendszer segítségével is leadhatják, így elkerülhető a különösen a csúcsidőszakokra jellemző várakozás.

Kapcsolódó cikkeink