Taxi driver of the year over a million kilometres
A Főtaxi sofőrjeinek szavazatai alapján Székely Zsolt kapta Az év taxisofőrje díjat, Az év munkatársa elismerést pedig a diszpécserközpont megbízott vezetőjének, Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége. Zsolt a szolgáltatás minőségéért és franchise partnerekkel való kapcsolattartásért felel, Annának pedig nagy szerepe volt a diszpécserközpont hatékonyságának növelésében.

Székely Zsolt
A Főtaxi központjában adták át december végén a Dudás Zoltánról, a taxis közösség legendás alakjáról elnevezett Az év taxisofőrje díjat. Az elismerést 2021-ben a Főtaxi taxisainak szavazatai alapján Székely Zsolt érdemelte ki, Az év munkatársa díjat pedig a diszpécserközpont megbízott vezetőjének, Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége.
Székely Zsolt közel két évtizedes, értékesítési területen szerzett tapasztalat után 2014 áprilisától taxizik, kezdettől a Főtaxit választva. Zsolt legemlékezetesebb fuvarja a Liszt Ferenc Repülőtérről Bukarestbe vezetett: egy holland virágkereskedő volt az utasa, akinek a titkárnője a román főváros helyett tévedésből Budapestre foglalt repülőjegyet. Az egymillió levezetett kilométeren is túl lévő Zsolt 2020 szeptemberében új kihívást kapott: jelenleg a szolgáltatás minőségéért felel, valamit aktívan dolgozik azon, hogy a taxisok tapasztalatai beépítésre kerüljenek a Főtaxi működésébe.
„Zsolt taxis berkeken belüli elismertségét jól jelzi, hogy immár ellenőrként a Főtaxi sofőrjeinek 60 százaléka tartotta őt a legjobbnak” – emelte ki Lajsz András, a társaság taxi-szolgáltatási vezetője. Hozzátette: „nagyon büszke vagyok a díjazott kollégáimra, hiszen kulcsszerepük van abban, hogy a Főtaxi minden utasának megbízható és minőségi szolgáltatást nyújthasson”.
„Reptéri taxisként mindig jó érzés volt hozzájárulni ahhoz, hogy a velem utazó külföldiek első budapesti élménye pozitív legyen. Az új munkámban azt szeretem, hogy végig segíthetem a hozzánk belépő taxisokat a felvételi beszélgetéstől kezdve az oktatáson át a munkába állásig. Foglalkozom az utasok visszajelzéseivel is: amellett, hogy minden panaszt alaposan kivizsgálunk, szerencsére dicséretek is érkeznek, az a legjobb, amikor ezeket a pozitív visszajelzéseket továbbíthatom a kollégák felé”
– mondta Székely Zsolt. Hozzátette: „bár jelenleg még nekem is dízel autóm van, hiszek abban, hogy az elektromos és hibrid hajtás a jövő a taxizásban. A váltásban a Főtaxi kedvezményes bérleti konstrukcióval, saját töltőhálózattal is segíti a partnereit.
Az év munkatársa elismerést 2021-ben Kalocsai Annának ítélte oda a Főtaxi vezetősége. Anna szintén komoly reptéri tapasztalattal rendelkezik, 2010-ben csatlakozott a Főtaxihoz, ahol a Ferihegyről a városba tartó utasforgalom megszervezéséért felelt. Ezen feladatai mellett fél éve a diszpécserközpont megbízott vezetőjeként közreműködött többek között a robotdiszpécser szolgáltatás bevezetésében is.
A hazai taxitársaságok közül elsőként a Főtaxi vezette be a robotdiszpécsert, tavaly ősszel. A korszerű informatikai megoldásnak köszönhetően az utasok telefonos taxirendelésüket az automatizált rendszer segítségével is leadhatják, így elkerülhető a különösen a csúcsidőszakokra jellemző várakozás.
Related news
The government supports the renewal of Hungarian winemaking and the preservation of its traditions
We have long considered the wine sector, which is always…
Read more >Norway introduces tourist tax: municipalities can ease the burden of overtourism
The Norwegian parliament has passed a landmark bill allowing municipalities…
Read more >Record Number of Hungarians Set to Travel – Foreign Holidays on the Rise
Post-pandemic recovery continues: according to a representative survey by CIB…
Read more >Related news
(HU) Melyik a legmegterhelőbb szakma 2025-ben – A nap képe
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >