Hungarian Marketing Association starts special award programme
The Hungarian Marketing Association (MMSZ) has launched the Marketing Talent Award programme, with HEINEKEN Hungária Zrt. and Magyar Telekom Nyrt. as co-founders and Provident Pénzügyi Zrt. as the main sponsor. This year entries are accepted until 30 July. MMSZ president Ferenc Hinora told: marketing is an engine of the economy and sustainable growth. With the new contest the young generation of marketing experts get the opportunity to test their knowledge and skills. //
Related news
A quiet hour is held on the last Monday of every month in Magyar Telekom stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HoReCa Heroes in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ádám Mérő wins European Marketer of the Year special award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
