Hungarian Marketing Association starts special award programme
The Hungarian Marketing Association (MMSZ) has launched the Marketing Talent Award programme, with HEINEKEN Hungária Zrt. and Magyar Telekom Nyrt. as co-founders and Provident Pénzügyi Zrt. as the main sponsor. This year entries are accepted until 30 July. MMSZ president Ferenc Hinora told: marketing is an engine of the economy and sustainable growth. With the new contest the young generation of marketing experts get the opportunity to test their knowledge and skills. //
Related news
HoReCa Heroes 2025 awards presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s first AI handbook is available
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the Symbol of Sustainability 2025 Announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >