Hungarian Marketing Association starts special award programme
The Hungarian Marketing Association (MMSZ) has launched the Marketing Talent Award programme, with HEINEKEN Hungária Zrt. and Magyar Telekom Nyrt. as co-founders and Provident Pénzügyi Zrt. as the main sponsor. This year entries are accepted until 30 July. MMSZ president Ferenc Hinora told: marketing is an engine of the economy and sustainable growth. With the new contest the young generation of marketing experts get the opportunity to test their knowledge and skills. //
Related news
Hungary’s first AI handbook is available
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Winners of the Symbol of Sustainability 2025 Announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Provident: A growing number of Hungarians are finding it challenging to survive on their income
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >