The use of digital applications has increased by thirty percent in one year, according to a survey
According to the analysis, 60 percent of consumers blame the app and the operating company, regardless of the nature of the fault, if they experience any problems.
A study of the digital behavior of more than 13,000 respondents worldwide revealed that users are increasingly showing zero tolerance for non- or malfunctioning applications. It doesn’t matter if there is a problem within the app – such as slow loading pages, downtime or security errors – or it is caused by external factors such as a bad internet connection, slow payment gates and other technical issues. (MTI)
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to store eggs? – Useful tips from Nébih
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >