The use of digital applications has increased by thirty percent in one year, according to a survey
According to the analysis, 60 percent of consumers blame the app and the operating company, regardless of the nature of the fault, if they experience any problems.
A study of the digital behavior of more than 13,000 respondents worldwide revealed that users are increasingly showing zero tolerance for non- or malfunctioning applications. It doesn’t matter if there is a problem within the app – such as slow loading pages, downtime or security errors – or it is caused by external factors such as a bad internet connection, slow payment gates and other technical issues. (MTI)
Related news
Private label’s allure transcends income levels, survey finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lack of Guidance, Not Interest, Holds Back SMEs from AI Adoption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ipsos Cost of Living Monitor 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
