The use of digital applications has increased by thirty percent in one year, according to a survey
According to the analysis, 60 percent of consumers blame the app and the operating company, regardless of the nature of the fault, if they experience any problems.
A study of the digital behavior of more than 13,000 respondents worldwide revealed that users are increasingly showing zero tolerance for non- or malfunctioning applications. It doesn’t matter if there is a problem within the app – such as slow loading pages, downtime or security errors – or it is caused by external factors such as a bad internet connection, slow payment gates and other technical issues. (MTI)
Related news
How Gen Alpha shops — and what they shop for
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Employees use AI primarily to search for information
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Two-thirds of adults don’t eat enough vegetables and fruits
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
