Educational campaign to promote fruit and vegetable consumption
French cross-sector trade organisation Interfel and the Hungarian Chamber of Agriculture (NAK) launched a joint campaign, to make fruit and vegetable consumption more attractive to children and families in a playful way. The campaign is called European Fraich Fantasy, it is based on two fictional characters, Frutti and Veggi and focuses on 6-14 year old children – told NAK president Balázs Győrffy. //
Related news
Despite the damage caused by the drought, there will be no shortage of high-quality Hungarian fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the drought, there will be no shortage of high-quality Hungarian fish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >If you want fresh pine, look for Hungarian-produced pine
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas tree shopping is also going digital: demand for online ordering is growing rapidly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM and VOSZ cooperation agreement for the security of digital commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
