Educational campaign to promote fruit and vegetable consumption
French cross-sector trade organisation Interfel and the Hungarian Chamber of Agriculture (NAK) launched a joint campaign, to make fruit and vegetable consumption more attractive to children and families in a playful way. The campaign is called European Fraich Fantasy, it is based on two fictional characters, Frutti and Veggi and focuses on 6-14 year old children – told NAK president Balázs Győrffy. //
Related news
The Chamber of Agriculture expects the domestic mushroom market to stabilize in the coming months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Developments in the mushroom sector are coming to fruition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focus on the international presence of Hungarian agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >