Edukációs kampány a zöldség- és a gyümölcsfogyasztásért

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 04. 13. 00:07

A francia szakmaközi szervezet, az Interfel és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közös kampányának célja a gyermekek egészségének megőrzése. A két szervezet ezzel a kezdeményezéssel kívánja vonzóvá tenni és növelni a zöldség- és gyümölcsfogyasztást a gyermekek és a gyermekes családok körében Magyarországon. Az Európai Friss Kalandok című kampány Frutti és Vegi, a program két figuráján keresztül, játékos módon hívja fel a figyelmet arra, hogy a zöldségek és gyümölcsök nemcsak finomak és egészségesek, de fogyasztásuk egyben szórakoztató élmény is.

– Az Európai Friss Kalandok kampány elsősorban a 6–14 éves korú gyermekekre fókuszál, ugyanakkor mellettük igyekszünk megszólítani a családokat és az idősebb generációt is, akik még megőrizték a zöldség-gyümölcs fogyasztás és felhasználás hagyományos kultúráját, és képesek azt átadni a jövő generációjának. Arra buzdítjuk a szülőket és a nagyszülőket, hogy vegyenek részt ebben a kampányban, és osztozzanak a gyermekükkel, unokájukkal a zöldség- és gyümölcsfogyasztás élményében – hívta fel a figyelmet Győrffy Balázs, a NAK elnöke. //

 

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink