Fruit instead of sweets – a surprising promotion from foodora
Foodora celebrated Children’s Day this year with an unusual campaign, encouraging customers to choose healthy options over sweets with a fruit and vegetable promotion.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
According to the latest data from ELTE HBSC, in Hungary less than 30% of young people consume fruit or vegetables on a daily basis, a proportion that decreases with age. Based on foodora’s order data, interest in fresh products – including vegetables and fruit – has been growing steadily over the past year.
Related news
Europe’s largest vegan summit is coming to Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Food Day: 950,000 food donations on foodora
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >On the dot delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: pension-focused influencer campaign receives international recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
