Fruit instead of sweets – a surprising promotion from foodora
Foodora celebrated Children’s Day this year with an unusual campaign, encouraging customers to choose healthy options over sweets with a fruit and vegetable promotion.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
According to the latest data from ELTE HBSC, in Hungary less than 30% of young people consume fruit or vegetables on a daily basis, a proportion that decreases with age. Based on foodora’s order data, interest in fresh products – including vegetables and fruit – has been growing steadily over the past year.
Related news
A bright future for the plant-based food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NÉGYOSZ did a lot for plant-based foods in the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vegan scrambled eggs at 30,000 feet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Another sales tax is the SZÉP card transaction fee in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Hungary does not want artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MA-FISH: stable supply and prices expected at the Christmas fish market – the role of pond farms is increasingly important in water management
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

