Fruit instead of sweets – a surprising promotion from foodora
Foodora celebrated Children’s Day this year with an unusual campaign, encouraging customers to choose healthy options over sweets with a fruit and vegetable promotion.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
According to the latest data from ELTE HBSC, in Hungary less than 30% of young people consume fruit or vegetables on a daily basis, a proportion that decreases with age. Based on foodora’s order data, interest in fresh products – including vegetables and fruit – has been growing steadily over the past year.
Related news
On the dot delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stable prices, big harvest – the pumpkin season is on
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for a lower VAT on alternative drinks in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production fell by 7.3 percent compared to the same period of the previous year and by 2.3 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: fixed 3 percent SME loan launched on October 6
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >