Fruit instead of sweets – a surprising promotion from foodora
Foodora celebrated Children’s Day this year with an unusual campaign, encouraging customers to choose healthy options over sweets with a fruit and vegetable promotion.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
According to the latest data from ELTE HBSC, in Hungary less than 30% of young people consume fruit or vegetables on a daily basis, a proportion that decreases with age. Based on foodora’s order data, interest in fresh products – including vegetables and fruit – has been growing steadily over the past year.
Related news
Nutella Plant-Based: the world-famous spread is now available in a vegan version
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vegpreneur Awards: a competition for innovative plant-based products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coca-Cola Europacific Partners JV eyes largest factory in Philippines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >