Digitális szolgáltatások és fenntarthatóság a dm fókuszában

Kanyó Roland
marketing- és
PR-menedzser
dm
Tavaly áprilisban érkezett meg a dm új applikációja, amely újabb mérföldkövet jelentett a digitális szolgáltatások sorában: minden vásárlói igényt kielégítő platform, ahol a széles körű szolgáltatások mellett minden active beauty törzsvásárlói információ is rendelkezésre áll. Az applikációnál kiemelkedően magas letöltésszámot ért el a drogéria, az online shop fiókkal összekapcsolva pedig még hatékonyabban használhatják ki a vásárlók a pontpromóciós lehetőségeket. A dm Online Shop stabil pontjává vált az értékesítésnek, jelentős növekedést ért el az elmúlt években mind forgalmát (60%-os növekedés), mind az elérhető termékek számát és szolgáltatásait tekintve is. Tavaly az active beauty törzsvásárlók száma elérte az 1,7 millió főt, ezzel közel 9%-os növekedést értek el az előző évhez képest.
Ősztől az applikációban dmLIVE Shopping adásokkal is készültek, a drogéria szakértői szépségápolással, táplálkozással és életmóddal kapcsolatos témákat dolgoznak fel élő adásokban, amelyek népszerűségét jól mutatja, hogy mára több ezer ember követi hétről hétre az adásokat.
A dm egyik legnagyobb dobásának a fenntarthatóság terén az utántöltő állomások bővítését nevezhetjük: Budapesten már 8, míg vidéken további 16 helyszínen vásárolhatnak csomagolásmentesen öko termékeket a fenntartható alternatíva iránt érdeklődők.
A dm idén ünnepli 30 éves jubileumát, idén a női egészség téma kerül a fókuszba, dm-es szűrőbusz indul útnak az országban, ősszel pedig egy 30 millió forint keretösszegű jótékonysági civil pályázattal is készül a vállalat.
A változó gazdasági körülmények között is igyekszik a vállalat kiszámíthatóságot és biztonságot nyújtani a vásárlóknak, ezért a Mindig megéri tartós ár stratégiának köszönhetően az árak a dm-ben négy hónapig továbbra sem emelkednek. A tartós árak a teljes szortimentet érintik. Az idei évben a dm layout-átalakítással is készül, hogy polcain helyet biztosítson új, innovatív termékeknek, különösen a szépségápolás, egészségmegőrzés és a fenntartható termékek terén. //
Related news
Dm invests in technological development, store network and employee training
Focus on supporting and training employees Supporting employees and creating a…
Read more >Müller: store openings of strategic importance
“In 2024 Müller opened two strategically important stores: in July…
Read more >DM prepared a sustainability report for the first time
For the first time, dm has produced a joint sustainability…
Read more >Related news
Customer experience and sustainable solutions: PENNY’s successful year
In 2024 PENNY Magyarország focused on preserving customer trust by…
Read more >Lidl holds on to its market leader position – they celebrated 20 years in Hungary last year
Last year Lidl celebrated 20 years in Hungary by investing…
Read more >Dm invests in technological development, store network and employee training
Focus on supporting and training employees Supporting employees and creating a…
Read more >