Digitális szolgáltatások és fenntarthatóság a dm fókuszában
Tavaly áprilisban érkezett meg a dm új applikációja, amely újabb mérföldkövet jelentett a digitális szolgáltatások sorában: minden vásárlói igényt kielégítő platform, ahol a széles körű szolgáltatások mellett minden active beauty törzsvásárlói információ is rendelkezésre áll. Az applikációnál kiemelkedően magas letöltésszámot ért el a drogéria, az online shop fiókkal összekapcsolva pedig még hatékonyabban használhatják ki a vásárlók a pontpromóciós lehetőségeket. A dm Online Shop stabil pontjává vált az értékesítésnek, jelentős növekedést ért el az elmúlt években mind forgalmát (60%-os növekedés), mind az elérhető termékek számát és szolgáltatásait tekintve is. Tavaly az active beauty törzsvásárlók száma elérte az 1,7 millió főt, ezzel közel 9%-os növekedést értek el az előző évhez képest.
Ősztől az applikációban dmLIVE Shopping adásokkal is készültek, a drogéria szakértői szépségápolással, táplálkozással és életmóddal kapcsolatos témákat dolgoznak fel élő adásokban, amelyek népszerűségét jól mutatja, hogy mára több ezer ember követi hétről hétre az adásokat.
A dm egyik legnagyobb dobásának a fenntarthatóság terén az utántöltő állomások bővítését nevezhetjük: Budapesten már 8, míg vidéken további 16 helyszínen vásárolhatnak csomagolásmentesen öko termékeket a fenntartható alternatíva iránt érdeklődők.
A dm idén ünnepli 30 éves jubileumát, idén a női egészség téma kerül a fókuszba, dm-es szűrőbusz indul útnak az országban, ősszel pedig egy 30 millió forint keretösszegű jótékonysági civil pályázattal is készül a vállalat.
A változó gazdasági körülmények között is igyekszik a vállalat kiszámíthatóságot és biztonságot nyújtani a vásárlóknak, ezért a Mindig megéri tartós ár stratégiának köszönhetően az árak a dm-ben négy hónapig továbbra sem emelkednek. A tartós árak a teljes szortimentet érintik. Az idei évben a dm layout-átalakítással is készül, hogy polcain helyet biztosítson új, innovatív termékeknek, különösen a szépségápolás, egészségmegőrzés és a fenntartható termékek terén. //
Related news
DM launches new communication campaign – DM encourages me to #bewhole
Under the title #egészenén, dm is launching a new communication…
Read more >dm is working on online pharmacy launch in Germany
dm will launch its own online pharmacy in Germany in…
Read more >Dm invests in prices, technological development and its store network
Dm attributes the high level of customer loyalty to its…
Read more >Related news
New Direction in Commercial Vehicles: The Groundbreaking Innovations of the Transporter and ID. Buzz
The seventh generation of the Volkswagen Transporter redefines the concept…
Read more >Record donation in P&G’s Paralympic campaign
Over twenty million forints were raised thanks to the campaign…
Read more >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
The countdown has begun! – The leading trade fair for…
Read more >