Waitrose cuts private label product prices
British retailer Waitrose & Partners is lowering the prices of more than 200 private label products by an average of more than 15 percent. The retailer stressed: despite offering lower prices, they are maintaining the high quality of products and ethical sourcing. Price reductions will apply to products across a range of everyday items.
Related news
Lidl GB To Invest £250m In Price Cuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International butter prices fall – ALDI immediately cuts prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers can be worth up to 60,000 forints at ALDI, another permanent price reduction at the store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Industrial production is still declining in Hungary, but is already increasing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism among Hungarian SMEs – the third quarter report of the VOSZ Barometer 2025 has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation accelerated in Germany in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >