Waitrose cuts private label product prices
British retailer Waitrose & Partners is lowering the prices of more than 200 private label products by an average of more than 15 percent. The retailer stressed: despite offering lower prices, they are maintaining the high quality of products and ethical sourcing. Price reductions will apply to products across a range of everyday items.
Related news
PENNY begins significant price cuts – prices of nearly 170 household products will decrease
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The price fall in PENNY continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is stepping in again: reducing the prices of more than 150 household and beauty products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: The population of small settlements is most affected by Lázár’s decree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: the foreign trade surplus in goods was 578 million euros in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The end of cheap “cheap orders”: customs and taxes await small packages in the US, and soon in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >