Waitrose cuts private label product prices
British retailer Waitrose & Partners is lowering the prices of more than 200 private label products by an average of more than 15 percent. The retailer stressed: despite offering lower prices, they are maintaining the high quality of products and ethical sourcing. Price reductions will apply to products across a range of everyday items.
Related news
Price reduction at Lidl: Popular butters are available for less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another butter price cut: ALDI halved the prices of several popular butters this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >András Csonka “Pici”’s little assistants have arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Layers of problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
