Csökkenti saját márkás termékei árát a Waitrose
Az egyesült királyságbeli Waitrose & Partners átlagosan több mint 15%-kal mérsékli mintegy 200 saját márkás termékének árát. A kezdeményezéssel egy időben új marketingkampányt is indít a cég egységeiben és weboldalán.
A vállalat ezzel a lépéssel a koronavírus-járvány által sújtott fogyasztóknak kíván kedvezni, és ígéri, hogy az árcsökkentés nem jár együtt a termékek minőségének romlásával, illetve nem megy az etikus beszerzés rovására.
Az üzletlánc jelezte, hogy az Essential Waitrose termékcsalád mintegy fele a mérsékelt árú termékkörbe tartozik – lesz közöttük 100%-ban brit és a magasabb szintű állatjóléti intézkedéseket követő termelésből származó friss és előkészített csirkehús, valamint szabadtartású sertés is.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős árcsökkentésbe kezd a PENNY – közel 170 háztartási termék ára mérséklődik
Május 30-tól újabb, nagyszabású árcsökkentést indított a PENNY Magyarország, amely…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >