Just a hiss!

Attila Piri
marketing director
Heinemann
According to Attila Piri, marketing director of Heinemann, in the eyes of Hungarian consumers ready-to-drink (RTD) mixed drinks are not the same as the quality cocktails served in bars, even if they are also of high quality. RTDs represent a very small category in the domestic market. The expert sees an opportunity in small-sized (maximum 0.33l), vodka- and tequila-based RTDs with maximum 5% alcohol content. //
This article is available for reading in Trade magazin 2023/6-7.
Related news
Drinks for the young and those young at heart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vodka – the new faces of colourless
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >”I perfer fermented ingredients at the moment”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Visit Hungary: domestic tourist traffic exceeded 15 million people earlier than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zala has been added to the premium domestic map – Zalakaros is already ahead of Eger and Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price-sensitive consumers, growing expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >