Few companies profit from the opportunities created by digitisation
Only half of the Hungarian SME sector is active digitally and only every second enterprise has its own website. What is more, every third business tries to stay alive without any kind of marketing activity – it was revealed at the Google Digital Workshop event, organised by K&H Bank and Google Hungary. According to Viktor Zoltán Kovács, the head of K&H Bank’s SME marketing division, digitisation is both a challenge and an opportunity for the SME sector, but only few companies grab this opportunity. Csaba Égly, Google’s business development consultant in the CEE region told: not only the design and the structure of a website are important, but also its speed. Plus a website should also be easy to navigate. //
Related news
Young people are mainly entering the world of digital finance through grocery shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unbroken growth in smart device payments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
