ClientFirst Consulting: A satisfied customer spends up to two and a half times more
The ClientFirst Consulting that surveys more than 1,500 businesses and customer service points and evaluates the opinion of 6,500 customers, handed over this year’s “Excellence in Customer Service” awards – tozsdeforum.hu wrote.
The performance of the Hungarian companies has been studied in several categories: among the huge companies the BENU Magyarország Zrt., the Provident Pénzügyi Zrt., the Diego Kereskedelmi Kft., the KIA Motors Hungary Kft. won the first prizes, while the best companies among the small and medium-sized enterprises became the Lamicum Kft. – SIPO Patikák and the Branch Office of the Eni Austria GmbH in Hungary. (tozsdeforum.hu)
Related news
This year, domestic companies providing the best service were awarded again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Global survey: Hungarian sellers are among the world leaders in greetings
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Global survey: Hungary is among the world leaders in customer service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 5 million forints donated as a result of the charity wine auction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian innovative egg products in Saudi Arabia?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Expert: hourly wages for seasonal jobs are 10-20% higher than for permanent jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
