Chatbot at ALDI Magyarország
The ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., within the international network of ALDI, and as the first in the domestic food retailing sector, launched its chatbot service on Messenger.
The intelligent solution built into the messaging service responds to the incoming questions 24 hours a day as it quickly accesses and displays the informations. The program is available from 10 May.
Related news
Aldi launches ‘lickable’ wrapping paper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFIH: Aldi recalls smoked rainbow trout fillets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches healthy recipes for kids in new campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

