Chatbot at ALDI Magyarország
The ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., within the international network of ALDI, and as the first in the domestic food retailing sector, launched its chatbot service on Messenger.
The intelligent solution built into the messaging service responds to the incoming questions 24 hours a day as it quickly accesses and displays the informations. The program is available from 10 May.
Related news
ALDI doubles online shopping availability, home delivery now available to 3.2 million Hungarian consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new ALDI opens in Zugló, in Zenit Corsó
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi Ireland Unveils Cooling Range In Time For Menopause Awareness Month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s signs strategic agreement with Kazakh KTZ Express
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GLS has put its 2,500th parcel locker into operation in Kisköre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

