In the United Kingdom Lidl expands its plant-based offering
In an attempt to meet the demands of vegan customers and focusing on the discounter chain’s long-term sustainability, Lidl is expanding its plant-based product selection.

Lidl UK recently has over 50 private label products on offer
This article is available for reading in Trade magazin 2023/5
A new YouGov report says 42% of Lidl’s British customers agree with the statement that they are “open to substituting meat/dairy products with plant-based alternatives”. //
Related news
Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dm’s first 14-country sustainability report is now available: on the road to climate neutrality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >