Edeka offers more products online at Netto
Edeka’s Netto platform currently offers around 1,000 grocery, health and cosmetics products, but this will be increased to 2,000. This step means that around 40 percent of Netto’s total grocery assortment will be available online, including a wide range of items such as confectionary, coffee and ready meals. A large proportion of the offer comprises of private label products, but select branded products are also available.
Related news
Swiss Supermarkets Embrace Cryptocurrency Payments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi: cuts prices on hundreds of food items, clothes will be available for 5 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Netto Marken-Discount Expands Retail Media Offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >