Edeka offers more products online at Netto
Edeka’s Netto platform currently offers around 1,000 grocery, health and cosmetics products, but this will be increased to 2,000. This step means that around 40 percent of Netto’s total grocery assortment will be available online, including a wide range of items such as confectionary, coffee and ready meals. A large proportion of the offer comprises of private label products, but select branded products are also available.
Related news
Netto Marken-Discount Expands Retail Media Offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EDEKA Paschmann First German Retailer to Use Diebold Nixdorf’s AI-Powered Solution to Combat Shrink at Self-Checkout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Own store and webshop for producers in Szentes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >