Bővíti az Edeka a Netto online kínálatát
A jelenleg online felületén mintegy 1000 élelmiszer, egészségügyi és szépségápolási terméket árusító Nettó 2000-re növeli az e-platformon elérhető árucikkek számát. A lépéssel a Nettó teljes élelmiszer-szortimentjének mintegy 40%-a – kávé, készétel és édesség is – beszerezhető lesz online.
A választék jelentős részét a saját márkás termékek adják, de lesznek olyan márkázott árucikkek is, amelyek az üzletekben nem megtalálhatók. A webshopban non-food termékek széles választéka, így kisállateledel és kisállatgondozási termékek is megvásárolhatók majd.
Az elektronikus élelmiszer-kereskedelem fejlődése Németországban lassacskán beindul, és egyre több kereskedelmi vállalat kísérletezik új kezdeményezésekkel és költ az online-ra. Ahogy az Edeka is, ami tovább hangsúlyozza, hogyan képes a diszkont formátum – egy ennyire a diszkontok uralta piacon – az online csatorna fejlődésének szerves része lenni.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális bevásárlókocsi a Nettotól
Új digitális pénztári fizetési rendszert mutatott be a Netto. A…
Tovább olvasom >Mire számítunk 2022-ben, elsősorban a vásárlói szokások és a változó szokásokra adott kereskedői válaszok tekintetében?
A járvány miatt tudjuk, hogy megváltoztak a vásárlói szokások. Elsősorban…
Tovább olvasom >Ideje elindítani saját webshopját – 7 emberből 1 vásárol online
Az internetes vásárlás egyre nagyobb teret szerez magának, ahogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak…
Tovább olvasom >Az élelmiszer-pazarlás rejtett erőforrás: a biometán az orosz gáz alternatívája lehet
Az élelmiszerlánc minden lépésében megtalálható biológiai hulladék az orosz gázimport…
Tovább olvasom >A Johnson & Johnson leállítja a talkum-alapú babapúder globális értékesítését
A Johnson & Johnson 2023-ban leállítja a talkum alapú babapúder…
Tovább olvasom >