Bocuse marketing and digital workshop at Sirha’s METRO stand
In a week’s time, the year’s most outstanding food and HoReCA trade show will begin. Day one, the Bocuse d’Or domestic finalists will select fresh raw materials for their competition at the METRO booth market, and it will be revealed which of the five so far secret vegetables will be the one they must use for the competition.
In addition to spectacular cooking shows, wine tastings, and digital and other forward-looking solutions for the HORECA sector, METRO provides the materials for the Catering Chef Competition and the Chaine des Rotisseurs competition for young chefs.
Related news
METRO Trading Ltd. recalled fishery products due to the presence of Listeria monocytogenes.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian food industry can take a new direction with automation and energy efficiency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
In addition to the wallet, values also matter – this is how Hungarians’ shopping is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Next-day delivery even during peak parcel traffic: this is how GLS is preparing for the end of the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

