Bocuse marketing and digital workshop at Sirha’s METRO stand
In a week’s time, the year’s most outstanding food and HoReCA trade show will begin. Day one, the Bocuse d’Or domestic finalists will select fresh raw materials for their competition at the METRO booth market, and it will be revealed which of the five so far secret vegetables will be the one they must use for the competition.
In addition to spectacular cooking shows, wine tastings, and digital and other forward-looking solutions for the HORECA sector, METRO provides the materials for the Catering Chef Competition and the Chaine des Rotisseurs competition for young chefs.
Related news
The food industry is a natural ally of Hungarian agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: well-trained professionals are needed to operate innovative agriculture and the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Game meat sales on Kifli.hu double in autumn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
