Bocuse marketing and digital workshop at Sirha’s METRO stand
In a week’s time, the year’s most outstanding food and HoReCA trade show will begin. Day one, the Bocuse d’Or domestic finalists will select fresh raw materials for their competition at the METRO booth market, and it will be revealed which of the five so far secret vegetables will be the one they must use for the competition.
In addition to spectacular cooking shows, wine tastings, and digital and other forward-looking solutions for the HORECA sector, METRO provides the materials for the Catering Chef Competition and the Chaine des Rotisseurs competition for young chefs.
Related news
Hungary is on the verge of banning artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial alcohol production: it’s in a lot more than we think
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The research data is in: it has been revealed what this year’s Christmas hit products are and how much we spend on them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Personal experience helps acceptance of workers with disabilities – research
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein shipments in the EU will be subject to customs duties
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

