Trademagazin > News and articles > Market News > Bocuse d’Or ingredients on Hungarian menus – METRO launches a new catering challenge
Bocuse d’Or ingredients on Hungarian menus – METRO launches a new catering challenge
🎧 Hallgasd a cikket:
In addition to supporting the Bocuse d’Or cooking competition, METRO is committed to the development of Hungarian gastronomy. The community-building program of the METRO Gastro Academy recommends the ingredients of the Bocuse d’Or European Championship to Hungarian catering professionals to address domestic gourmets.
Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Industrial production is still declining in Hungary, but is already increasing in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation accelerated in Germany in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There are 10 more days to take part in the OKOSTÁNYÉR® National Student Knowledge Test
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >