Bill Gates szerint „a jövő növényi alapú”
A Microsoft egykori főnöke, Bill Gates a növényi alapú hús etikai és környezetvédelmi előnyeit üdvözölte legújabb podcast-beszélgetésében.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Bill Gates nemrégiben a Grammy-díjas Ahmir „Questlove” Thompsonnal beszélgetett a művész Unconfuse Me című podcastjában.
A beszélgetésben Thompson kifejtette véleményét, miszerint a növényi alapú élelmiszerek jelentik „a jövőt”, amivel a techmogul is egyet értett.
Bill Gates szerint nagyszerű, hogy a növényi alapú élelmiszerek állatkínzásmentesek, de talán ennél is fontosabbnak véli az éghajlati szempontot, amellyel kapcsolatban a legnagyobb kihívást szerinte a műtrágya és a szarvasmarhatartás jelenti, és ezzel a többség valószínűleg kevéssé van tisztában.
Bill Gates optimista az olyan márkák jövőjét illetően, mint az Impossible Foods, amelybe befektetett, mert azok „megfelelő ütemtervvel” rendelkeznek.
Nem ez az első alkalom, hogy Gates pozitívan nyilatkozik a növényi alapú húsok jövőjéről. Az egykori Microsoft-főnök még 2020-ban kóstolt a YouTube-sztár Mark Roberrel együttműködve két húsmentes márkát és a Dick’s Drive-In marhahúsos hamburgerét. Már akkor is kifejtette, hogy a minőség egyre jobb lesz, és a növényi alapú élelmiszereket fejlesztők még nem végeztek az innovációval, hiszen azt állítják, a növényi húst nem lehet majd megkülönböztetni a valóditól. //
Related news
HiPP 100% plant-based baby food
HiPP is introducing a baby food product line made exclusively…
Read more >Register now as a visitor for the Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 in Vienna!
Registration is now open for the Free From & Specialty…
Read more >Danone to drop Provamel in Germany
The French group is pulling the organic alt-milk brand in…
Read more >Related news
The ‘Csárda’ Becomes a Hungarikum at the Historic Hortobágy Inn
At its recent meeting held in Hortobágy, the Hungarikum Committee…
Read more >You can’t light up anywhere in France where there are children
Starting July 1, smoking will be banned in all outdoor…
Read more >An era ends, a new one begins – marketing leadership change at Eisberg
After two years, Judit Gál, the company’s marketing and communications…
Read more >