The winner of the Hungaricool by SPAR product competition created awesome beers
The winners of the 2021 Hungaricool by SPAR product competition have brought a new color to the domestic market, which is now enriched with two new shades to the delight of all of us. Led by dealbreaker brewery, the six brands teamed up to create a beer mix together – bringing together two new, self-proclaimed flavours, Bean Devil and Wake-up Shot. The special feature of collaboriation is that every brand has added what it is really good at: coffee, chocolate, chili, syrup or even cranberries.
Related news
SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: closer to generation Z – instant shopping, cool products and social experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl also supported the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most seniors are unsure whether they are consuming enough protein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
