Online subscription loyalty schemes are about to take off in Hungary
According to a representative survey by PwC (earlier GKID) for eMAG, the most attractive benefits of subscription loyalty schemes are a discount on the total purchase amount (30%) and free home delivery with no or a low value threshold (27-27%). 22% of respondents consider free parcel delivery to be the most useful. As subscription loyalty schemes have only started a few years ago in Hungary, they are still a novelty: 5 out of 10 online shoppers admit to not being fully aware of what online retailers offer with these monthly/annual fee services.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
//
Related news
E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
