Online subscription loyalty schemes are about to take off in Hungary
According to a representative survey by PwC (earlier GKID) for eMAG, the most attractive benefits of subscription loyalty schemes are a discount on the total purchase amount (30%) and free home delivery with no or a low value threshold (27-27%). 22% of respondents consider free parcel delivery to be the most useful. As subscription loyalty schemes have only started a few years ago in Hungary, they are still a novelty: 5 out of 10 online shoppers admit to not being fully aware of what online retailers offer with these monthly/annual fee services.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
//
Related news
Consumer consciousness is limited by our wallets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PwC: Average holiday spend set to drop 5% this year — biggest decline in five years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG sells its Hungarian warehouse – reorganization continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars invests €1 billion in the European Union
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Raw milk’s price drops below 200 forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >