Az USA-n kívül is értékesíteni kezdi a Coca-Cola BodyArmor termékét
A Coca-Cola közölte, hogy januártól Kanada nagyvárosaiban is megkezdi BodyArmor italának értékesítését – ez az első lépés a márka nemzetközi terjeszkedésének folyamatában 2011-es alapítása óta. Mind az eredeti sportital, mind pedig annak alacsony kalóriatartalmú változata, a BodyArmor Lyte kapható lesz.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Federico Muyshondt, a BodyArmor vezérigazgatója egy nyilatkozatában elmondta, hogy a nemzetközi terjeszkedésen „már jó ideje gondolkodik” a cég. Hozzátette, hogy a kanadai lépés „csak a kezdete az új országok és fogyasztók felé való terjeszkedésünknek szerte a világon”.
A BodyArmor egy több mint 1 milliárd dolláros hidratálóital-márka, amely vegyes eredményeket ért el azóta, hogy 2021-ben a márka egésze a Coca-Coláé lett 5,6 milliárd dollárért.
Related news
Valeo Foods Completes Acquisition Of Appalaches Nature
Valeo Foods Group has completed the acquisition of Appalaches Nature,…
Read more >Fanta quality issue: double quality and legislation at the center
Az elmúlt időszakban újra felszínre került a kettős termékminőség kérdése,…
Read more >I need a hug – Video of the day
Coca Cola has been supporting the Olympics for nearly a…
Read more >Related news
Valeo Foods Completes Acquisition Of Appalaches Nature
Valeo Foods Group has completed the acquisition of Appalaches Nature,…
Read more >Carrefour grows in France and Brazil, lags behind in rest of Europe
Carrefour says it is rather pleased with its financial results…
Read more >Food and beverage innovation plunges nearly 50% since 2007: Mintel
The market research firm said about a quarter of items…
Read more >