Az USA-n kívül is értékesíteni kezdi a Coca-Cola BodyArmor termékét
A Coca-Cola közölte, hogy januártól Kanada nagyvárosaiban is megkezdi BodyArmor italának értékesítését – ez az első lépés a márka nemzetközi terjeszkedésének folyamatában 2011-es alapítása óta. Mind az eredeti sportital, mind pedig annak alacsony kalóriatartalmú változata, a BodyArmor Lyte kapható lesz.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Federico Muyshondt, a BodyArmor vezérigazgatója egy nyilatkozatában elmondta, hogy a nemzetközi terjeszkedésen „már jó ideje gondolkodik” a cég. Hozzátette, hogy a kanadai lépés „csak a kezdete az új országok és fogyasztók felé való terjeszkedésünknek szerte a világon”.
A BodyArmor egy több mint 1 milliárd dolláros hidratálóital-márka, amely vegyes eredményeket ért el azóta, hogy 2021-ben a márka egésze a Coca-Coláé lett 5,6 milliárd dollárért.
Related news
Coca-Cola To Introduce Mini 7.5-Ounce Cans In US Convenience Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
