Az USA-n kívül is értékesíteni kezdi a Coca-Cola BodyArmor termékét
A Coca-Cola közölte, hogy januártól Kanada nagyvárosaiban is megkezdi BodyArmor italának értékesítését – ez az első lépés a márka nemzetközi terjeszkedésének folyamatában 2011-es alapítása óta. Mind az eredeti sportital, mind pedig annak alacsony kalóriatartalmú változata, a BodyArmor Lyte kapható lesz.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Federico Muyshondt, a BodyArmor vezérigazgatója egy nyilatkozatában elmondta, hogy a nemzetközi terjeszkedésen „már jó ideje gondolkodik” a cég. Hozzátette, hogy a kanadai lépés „csak a kezdete az új országok és fogyasztók felé való terjeszkedésünknek szerte a világon”.
A BodyArmor egy több mint 1 milliárd dolláros hidratálóital-márka, amely vegyes eredményeket ért el azóta, hogy 2021-ben a márka egésze a Coca-Coláé lett 5,6 milliárd dollárért.
Related news
Retail kept its position in terms of employer attractiveness
Honouring Hungary’s most attractive employers, the Randstad Awards have been…
Read more >Display 2.0 – the sales floor of the future
In-store display is becoming a smart device – we could…
Read more >Coca-Cola invites consumers to an unforgettable party with the slogan Share a Coke, Share the Music
Coca-Cola is celebrating the return of its “Share the Magic…
Read more >Related news
Introducing the AI Guide for Media and Marketing Communications
The first comprehensive Hungarian AI handbook was prepared in an…
Read more >Seven out of ten young people would work abroad
Half of Hungarians without foreign work experience are open to…
Read more >Time-based delivery is important even for younger customers – for those over 30, it is almost a basic expectation
Home delivery is the most popular delivery method across all…
Read more >