Az USA-n kívül is értékesíteni kezdi a Coca-Cola BodyArmor termékét
A Coca-Cola közölte, hogy januártól Kanada nagyvárosaiban is megkezdi BodyArmor italának értékesítését – ez az első lépés a márka nemzetközi terjeszkedésének folyamatában 2011-es alapítása óta. Mind az eredeti sportital, mind pedig annak alacsony kalóriatartalmú változata, a BodyArmor Lyte kapható lesz.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Federico Muyshondt, a BodyArmor vezérigazgatója egy nyilatkozatában elmondta, hogy a nemzetközi terjeszkedésen „már jó ideje gondolkodik” a cég. Hozzátette, hogy a kanadai lépés „csak a kezdete az új országok és fogyasztók felé való terjeszkedésünknek szerte a világon”.
A BodyArmor egy több mint 1 milliárd dolláros hidratálóital-márka, amely vegyes eredményeket ért el azóta, hogy 2021-ben a márka egésze a Coca-Coláé lett 5,6 milliárd dollárért.
Related news
Coca-Cola introduces a new cola
Coca-Cola announced that it will be adding a new product…
Read more >Coca-Cola beat expectations – Europe boosted quarterly results
Coca-Cola performed above its weight in the latest quarter: according…
Read more >Japan’s Mitsubishi Expands In Salmon Farming With Acquisitions In Norway, Canada
Japanese trading house Mitsubishi said it would expand its salmon…
Read more >Related news
Chicken is getting more expensive, eggs are getting more expensive – this is what awaits Hungarian consumers now
A significant price increase has taken place on the domestic…
Read more >2025 brought an unpredictable season to the stone fruit market
The 2025 stone fruit season is characterised by contrasting trends…
Read more >Top 10 Places for the Best Cottage Cheese Dumplings in Hungary
There’s a dish that transcends generations, evoking both the nostalgia…
Read more >