PepsiCo brings Doritos into dip category
PepsiCo’s Frito-Lay unit is rolling out dips under its Doritos brand, the company said.
The dips will be available at retailers and on PepsiCo’s Snacks.com website for $4.49 starting later this month.
Doritos Dips come in two flavors: Spicy Nacho and Cool Ranch Jalapeno. The offerings are meant to be used with foods beyond chips, including pizza, wings and veggies.
The new line extension from Frito-Lay comes as food and beverage CPGs aim to tap into existing brand equity to broaden their reach and grab a bigger share of the snacking space.
Related news
Monster takes on Alani Nu with female-focused energy drink
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodservice traffic continues to fall as consumers cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo to shutter 2 Frito-Lay facilities in Florida, lay off 500 workers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas fish won’t be more expensive this year either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarians spend money for Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

