PepsiCo brings Doritos into dip category
PepsiCo’s Frito-Lay unit is rolling out dips under its Doritos brand, the company said.
The dips will be available at retailers and on PepsiCo’s Snacks.com website for $4.49 starting later this month.
Doritos Dips come in two flavors: Spicy Nacho and Cool Ranch Jalapeno. The offerings are meant to be used with foods beyond chips, including pizza, wings and veggies.
The new line extension from Frito-Lay comes as food and beverage CPGs aim to tap into existing brand equity to broaden their reach and grab a bigger share of the snacking space.
Related news
Carlsberg to invest in UK soft-drinks production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Launches New Private-Label Food Brand In The US
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shopping habits of Generation Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >