PepsiCo brings Doritos into dip category
PepsiCo’s Frito-Lay unit is rolling out dips under its Doritos brand, the company said.
The dips will be available at retailers and on PepsiCo’s Snacks.com website for $4.49 starting later this month.
Doritos Dips come in two flavors: Spicy Nacho and Cool Ranch Jalapeno. The offerings are meant to be used with foods beyond chips, including pizza, wings and veggies.
The new line extension from Frito-Lay comes as food and beverage CPGs aim to tap into existing brand equity to broaden their reach and grab a bigger share of the snacking space.
Related news
A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi serves up a cheaper Thanksgiving meal deal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart, OpenAI partner for purchases in ChatGPT
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: once again Hungary’s best sustainability bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
