Az Egyesült Államokban már a mártogatós kategóriában is jelen van a Doritos
A PepsiCo Frito-Lay egysége a Doritos márkanév alatt immár mártogatósokat is forgalmaz – jelentette be a vállalat.
A termékek a kiskereskedelemben és a PepsiCo Snacks.com weboldalán lesznek kaphatók már ebben a hónapban.
A Doritos Dip két ízben, gyakorlatilag a Doritos két legnépszerűbb klasszikus chipsének ízében – Spicy Nacho és Cool Ranch Jalapeno – lesz elérhető és a cég szerint a chipseken kívül más ételekhez, például pizzához, szárnyasokhoz és zöldségekhez is jól felhasználhatók.
A Frito-Lay új termékcsalád-bővítése nem meglepő, hiszen az élelmiszer- és italgyártók igyekeznek a meglévő márkaértékeket kihasználva szélesíteni az általuk elért fogyasztói bázist, hogy nagyobb részesedést hasíthassanak ki a snacktermékek piacából.
Kapcsolódó cikkeink
65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy…
Tovább olvasom >Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >