Az Edeka 1300 termék árát csökkenti 2023-ban
Az Edeka német kiskereskedelmi vállalat idén eddig több mint 1300 termék árát csökkentette tartósan valamennyi termékcsoportban – derült ki a vállalat által készített új tanulmányból. A vállalat megállapította, hogy a márkás termékek árai az elmúlt hónapokban olyan magasak voltak, hogy a fogyasztók már nem engedhetik meg maguknak a márkás termékek vásárlását, ami a saját márkák iránti egyre növekvő kereslethez vezet.
A CRA (Charles River Associates) tanácsadó cég két Edeka regionális vállalat és a Netto Marken-Discount beszerzési és eladási árainak alakulását elemezve megállapította, hogy azok 2020 és 2023 első negyedéve között átlagosan közel azonos arányban nőttek.
Az adatokból az is kiderült, hogy az Edeka nem profitált a magas inflációból, illetve nem hajtotta azt felfelé. Éppen ellenkezőleg, ahol csak lehetett, a vállalat igyekezett a beszerzésekből származó előnyöket a fogyasztóknak továbbadni.
Related news
Hungarian food producers may be in serious danger due to the margin freeze
Following the introduction of the margin freeze, previously strictly confidential…
Read more >Prices of over 500 products have decreased at SPAR
In SPAR and INTERSPAR stores, the prices of more than…
Read more >Analyst: Food pricing, which involves huge extra profits, must be brought within reasonable limits
Food pricing, which represents a huge extra profit for food…
Read more >Related news
Focus on supporting sustainable food systems: Nestlé’s joint value creation summary published
Nestlé is committed to providing sustainable, balanced and affordable food…
Read more >The European Commission has proposed to strengthen the competitiveness of the EU wine sector
The European Commission is proposing measures to improve the competitiveness…
Read more >Jägermeister Orange: an ice-cold novelty with the aroma of Sicilian orange
1400 hours of Sicilian sunlight, 56 herbs and the aroma…
Read more >