Az Edeka 1300 termék árát csökkenti 2023-ban
Az Edeka német kiskereskedelmi vállalat idén eddig több mint 1300 termék árát csökkentette tartósan valamennyi termékcsoportban – derült ki a vállalat által készített új tanulmányból. A vállalat megállapította, hogy a márkás termékek árai az elmúlt hónapokban olyan magasak voltak, hogy a fogyasztók már nem engedhetik meg maguknak a márkás termékek vásárlását, ami a saját márkák iránti egyre növekvő kereslethez vezet.
A CRA (Charles River Associates) tanácsadó cég két Edeka regionális vállalat és a Netto Marken-Discount beszerzési és eladási árainak alakulását elemezve megállapította, hogy azok 2020 és 2023 első negyedéve között átlagosan közel azonos arányban nőttek.
Az adatokból az is kiderült, hogy az Edeka nem profitált a magas inflációból, illetve nem hajtotta azt felfelé. Éppen ellenkezőleg, ahol csak lehetett, a vállalat igyekezett a beszerzésekből származó előnyöket a fogyasztóknak továbbadni.
Kapcsolódó cikkeink
Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >Regionális beszerzéssel különbözteti meg magát versenytársaitól a német Netto Marken-Discount
Anyavállalata és egyben a német piacvezető Edeka Group beszerzési szakértelmére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >