Az ananász jegyében működik együtt a Pepsi és a Little Caesars pizzázólánc
A Pepsi Co. Inc. a Little Caesars pizzázólánccal együttműködve új lehetőséget nyújt az ananász szerelmeseinek kedvenc gyümölcsük fogyasztására: a vásárlóknak korlátozott ideig egy 4,7 dl-es Pepsi Pineapple italból és egy nagy, kétfeltétes, vékony tésztájú pizzából álló menüt kínál.
– Soha véget nem érő szenvedélyes vita tárgya az, hogy van-e keresnivalója az ananásznak a pizzán – mondta Greg Hamilton, a Little Caesars marketingvezetője nyilatkozatában. – Most a Pepsivel közösen valamennyi ananászrajongónak kedveskedünk, függetlenül attól, hogy mit gondolnak e gyümölcsről, mint pizzafeltétről.
A Public Policy Polling 2017-es felmérése szerint az amerikaiak 47%-a támogatja, 32%-a pedig ellenzi az ananász pizzafeltétként való használatát. A Pizza Today az öt legnépszerűbb pizzafeltétről nemrégiben készült listájára az ananász nem került fel, az első helyen pedig a pepperoni áll.
A 2020-ban eredetileg limitált időre forgalomba hozott Pepsi Pineapple a Pepsi és az ananász gyümölcsös jegyeit kombinálja.
Related news
Wolt Announces New Partnerships To Drive ESG Initiatives
Finnish food delivery firm Wolt has announced two new strategic…
Read more >Co-op teams up with Deliveroo Express to offer on-demand delivery
Supermarket chain Co-op is partnering with Deliveroo to provide a…
Read more >L’Oréal partners with NVIDIA to scale AI across beauty business
L’Oréal Groupe has partnered with NVIDIA to accelerate the use…
Read more >Related news
According to the GVH’s investigations, retail is not the culprit in price increases.
It is not the retail trade that is responsible for…
Read more >Nestlé remains the world’s most valuable food brand, according to Brand Finance
Nestlé has been the world’s most valuable food brand for…
Read more >Back to school: families plan with an average of 50-75 thousand forints
According to a recent survey by REGIO JÁTÉK, starting school…
Read more >