Az ananász jegyében működik együtt a Pepsi és a Little Caesars pizzázólánc
A Pepsi Co. Inc. a Little Caesars pizzázólánccal együttműködve új lehetőséget nyújt az ananász szerelmeseinek kedvenc gyümölcsük fogyasztására: a vásárlóknak korlátozott ideig egy 4,7 dl-es Pepsi Pineapple italból és egy nagy, kétfeltétes, vékony tésztájú pizzából álló menüt kínál.
– Soha véget nem érő szenvedélyes vita tárgya az, hogy van-e keresnivalója az ananásznak a pizzán – mondta Greg Hamilton, a Little Caesars marketingvezetője nyilatkozatában. – Most a Pepsivel közösen valamennyi ananászrajongónak kedveskedünk, függetlenül attól, hogy mit gondolnak e gyümölcsről, mint pizzafeltétről.
A Public Policy Polling 2017-es felmérése szerint az amerikaiak 47%-a támogatja, 32%-a pedig ellenzi az ananász pizzafeltétként való használatát. A Pizza Today az öt legnépszerűbb pizzafeltétről nemrégiben készült listájára az ananász nem került fel, az első helyen pedig a pepperoni áll.
A 2020-ban eredetileg limitált időre forgalomba hozott Pepsi Pineapple a Pepsi és az ananász gyümölcsös jegyeit kombinálja.
Kapcsolódó cikkeink
Csirkehús mínusz csirke
Többévnyi várakozás után óriási áttörés tanúi lehettek július elején a…
Tovább olvasom >Az italvilág forradalmasítása
A világhálón fellelhető hihetetlenül nagy mennyiségű információt, tudást az AI…
Tovább olvasom >Most van soha!
Adott egy világ, amelyben nemsokára 9 milliárd embert kell táplálni.…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: a vásárlói javaslatok alapján folyamatosan fejlesztik a rendszert
Az online árfigyelő rendszer a népszerű bevásárlólista funkció után kevesebb…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: év végére 7-8 százalék közé lassul az infláció
Év végére 7-8 százalék közé süllyed a fogyasztóiár-index, és a…
Tovább olvasom >GFM: hatmilliárd forint keretösszegű pályázaton támogatják az élelmiszeripari beszállítók technológiai váltását
Hatmilliárd forint keretösszegű pályázaton támogatják az élelmiszeripari beszállító vállalkozások technológiaváltását…
Tovább olvasom >