Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás komplex elemzése terén egyik vezető tanácsadó céggel, a Circanával.
A partnerség révén a SPAR az egyes piacain hozzáférést kap a Circana technológiai megoldásához, a Liquid Data-hoz, amely a világ egyik legnagyobb fogyasztói adatforrását integrálja. Az együttműködés lehetővé teszi a vásárlói hűséggel kapcsolatos átfogó insightokat, az adatokon alapuló trendek azonosítását a mesterséges intelligencia segítségével, valamint a vásárlóközpontú kezdeményezések támogatását.
A folyamatosan változó kiskereskedelmi környezetben a SPAR számára elsődleges prioritást a vásárlói igények jelentik. A SPAR szervezetei az egyes országokban a Circana szakértőinek segítségével képesek lesznek a platformot üzleti teljesítményük javítására és ügyfélközpontú stratégiáik fejlesztésére használni.
A partnerség révén a SPAR hatékonyabban tudja azonosítani célközönségét, aktiválni marketingkezdeményezéseit, és mérni kampányai hatékonyságát.
SPAR International
Kapcsolódó cikkeink
Ringlispílen a csomagolási piac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Már a magyarok is tömegesen használják az AI-platformokat keresésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GKI: A szolgáltató szektorban gyorsan terjed az AI, a többi szektorban csak döcög a bevezetés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kereskedelem turbulenciában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kavarodás a tégelyekben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

