Amazon is the most valuable brand according to Brand Finance
Amazon is the most valuable brand in the world according to the 2020 Global 500 Ranking of the UK’s Brand Finance market research and business consulting firm.
According to the list’s compilers, Amazon.com’s brand value was 220.791 billion USD, which is a 17.8 percent increase in a year. The company has been at the top of the list for the third year.
Google rose from third place last year to second place, rising by 11.9 percent to 159.722 billion USD.
Apple slipped from last year’s second place to third place, down 8.5 percent to 140.52 billion USD. (MTI)
Related news
Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon reduces seller fees in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ChatGPT is the new uncle
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ORLEN DESPAR stores are open even at Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
