Amazon is the most valuable brand according to Brand Finance
Amazon is the most valuable brand in the world according to the 2020 Global 500 Ranking of the UK’s Brand Finance market research and business consulting firm.
According to the list’s compilers, Amazon.com’s brand value was 220.791 billion USD, which is a 17.8 percent increase in a year. The company has been at the top of the list for the third year.
Google rose from third place last year to second place, rising by 11.9 percent to 159.722 billion USD.
Apple slipped from last year’s second place to third place, down 8.5 percent to 140.52 billion USD. (MTI)
Related news
Walmart To Launch First Stores In South Africa By Year-End
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Shopper: market research on new grounds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BioTechUSA invites you back to the gym with lifestyle advice and a significant discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >