Amazon is the most valuable brand according to Brand Finance
Amazon is the most valuable brand in the world according to the 2020 Global 500 Ranking of the UK’s Brand Finance market research and business consulting firm.
According to the list’s compilers, Amazon.com’s brand value was 220.791 billion USD, which is a 17.8 percent increase in a year. The company has been at the top of the list for the third year.
Google rose from third place last year to second place, rising by 11.9 percent to 159.722 billion USD.
Apple slipped from last year’s second place to third place, down 8.5 percent to 140.52 billion USD. (MTI)
Related news
ChatGPT is the new uncle
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The GVH is investigating possible phishing ads on the Google platform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Apple is the world’s most valuable brand for the 13th year in a row
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest’s largest pop-up Christmas market with Hungarian handicrafts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
