Consumers older than 50 years are also online shoppers now
E-commerce is booming and this won’t change after the pandemic either. A Payment Experience Report (www.fizetesielmeny.hu) commissioned by Mastercard has revealed that 6 from 100 Hungarians order online minimum once a week, and 9 from 10 plan to stay as active online buyers as in 2020. 18-39 year old Hungarians are the biggest online shoppers, more than half of them buy online weekly. During the pandemic the proportion of online shoppers increased the most in the above-50-years age group, by 39 percent. //
Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu expands European delivery network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nutella® at the Advent Basilica Christmas Market – the iconic brand will have its own stand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Milestone in domestic energy policy: new package of recommendations supports sustainable solar and wind power plant developments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
