Az 50-nél idősebbek is rászoknak az e-kereskedelemre
Töretlenül hasít az e-kereskedelem, és ez a pandémia után sem fog megváltozni. 100-ból 30 magyar rendel negyedévente, 20 honfitársunk havonta, 6 pedig hetente minimum egyszer a világhálóról, derül ki a Mastercard támogatásával készült Fizetési Élmény Riportból (www.fizetesielmeny.hu). Ráadásul nem fogunk csökkenteni a fordulatszámon: 10-ből 9 rendszeres online vásárló magyar minimum annyira aktív tervez maradni idén, mint a tavalyi rekordévben.
A koronavírus kinyitotta a virtuális boltok kapuit az idősebb korosztály előtt. A 18–39 éves korosztály a legaktívabb az online vásárlás területén, több mint felük rendel heti rendszerességgel a netről, de a koronavírus ideje alatt az ötvenes korosztályban nőtt a legnagyobbat a webshopperek aránya (39%). A tipikus hazai online vásárló városban él (77%), legalább érettségivel rendelkezik (84%), és 55 százalékuk háztartásának havi nettó jövedelme 300 ezer forint felett van. //
Kapcsolódó cikkeink
Késleltetve jelenik meg az infláció az e-kereskedelemben
Az erős piaci verseny a legtöbb esetben késlelteti az online…
Tovább olvasom >Minden negyedik vásárló használt BNPL szolgáltatást az elmúlt fél évben
A Mastercard’s World Payments Advisory™ új, több mint 50 országban végzett…
Tovább olvasom >Modern válságkezelés: rengeteg dolgot rendelünk Kínából
Rengeteg mindent rendelünk az EU-n túlról, főként Kínából – mutat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az USA-ban is drágább lesz az alma, pedig jó termésre számítanak a termesztők
Az Egyesült Államok a világ második legnagyobb almatermelője Kína mögött,…
Tovább olvasom >Óriási összeget buktak az Egyesült Királyságban a gazdák amiatt, hogy nincs elég idénymunkás
Az év első felében több mint 60 millió font értékű…
Tovább olvasom >Dinamikusan zajlanak a vidékfejlesztési pályázatokhoz kapcsolódó kifizetések
Az agráriumban a jelenlegi háborús gazdasági környezetben, minden nehézség ellenére…
Tovább olvasom >