Target reshapes product selection
Minneapolis-seated retail giant Target announced a new concept at a consultation with suppliers, which was organised by Kantar Retail early May. Local, natural and artisan are the new key words in Target’s updated product selection. Four categories – baby, children, wellness and style – were named to be of special status, while detergent and pet food are key products. Convenience products got an auxiliary status. Target decided to reposition the fruits and vegetables product group, with the help of organic and premium products
Related news
Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Development of Hungary’s most valuable water snail habitat has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Ministry of Agriculture pays special attention to the protection of the Hungarian grasshopper mouse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ORLEN DESPAR stores are open even at Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
