Target reshapes product selection
Minneapolis-seated retail giant Target announced a new concept at a consultation with suppliers, which was organised by Kantar Retail early May. Local, natural and artisan are the new key words in Target’s updated product selection. Four categories – baby, children, wellness and style – were named to be of special status, while detergent and pet food are key products. Convenience products got an auxiliary status. Target decided to reposition the fruits and vegetables product group, with the help of organic and premium products
Related news
AM: Development of Hungary’s most valuable water snail habitat has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Ministry of Agriculture pays special attention to the protection of the Hungarian grasshopper mouse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weight-loss drug users are shopping less at these retailers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Giving Friday: charity instead of promotions, dm donates 42 million forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New PENNY store opens in Tab
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
