The Magyar tej brand is celebrating its anniversary with a comprehensive campaign
Ten years ago, Alföldi Tej Kft., currently the second largest producer of dairy products in Hungary, established the “Magyar tej” brand. The brand was born with the concept that consumers can clearly distinguish the milk products of Alföldi Tej made only from Hungarian raw materials at home among the significant number of imported dairy products. By 2020, the Hungarian brand’s product portfolio will consist of 25 different products, including milk, lumpy cottage cheese, butter, yoghurt, kefir, cream and, and since 2019, Trappist cheese.
Related news
NGM: negotiations begin between Alföldi Tej Kft. and the Hungarian State on the acquisition of the dairy company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Moon isn’t made of cheese at the moment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Greek Hellenic Dairies’ plans regarding Alföldi Tej Kft. have been made public
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Artists and pink trucks raise awareness of the fight against breast cancer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vár a Rossmann Ízkuckó – 12 héten át tartó finom meglepetések a hűséges vásárlóknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s hard to sell oat milk in a doomsday atmosphere – Oatly’s growth has stalled
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >