The Magyar tej brand is celebrating its anniversary with a comprehensive campaign
Ten years ago, Alföldi Tej Kft., currently the second largest producer of dairy products in Hungary, established the “Magyar tej” brand. The brand was born with the concept that consumers can clearly distinguish the milk products of Alföldi Tej made only from Hungarian raw materials at home among the significant number of imported dairy products. By 2020, the Hungarian brand’s product portfolio will consist of 25 different products, including milk, lumpy cottage cheese, butter, yoghurt, kefir, cream and, and since 2019, Trappist cheese.
Related news
“Soproni has been there with people in the small and big moments for generations”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ehrmann to make dairy lines in UK
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Improving results despite declining sales: Alföldi Tej Kft. stabilizes after a difficult year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: No surprises, but risks still exist
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Inflation in the OECD slowed to 4.1 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is why it is worth buying domestic products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >