The Magyar tej brand is celebrating its anniversary with a comprehensive campaign
Ten years ago, Alföldi Tej Kft., currently the second largest producer of dairy products in Hungary, established the “Magyar tej” brand. The brand was born with the concept that consumers can clearly distinguish the milk products of Alföldi Tej made only from Hungarian raw materials at home among the significant number of imported dairy products. By 2020, the Hungarian brand’s product portfolio will consist of 25 different products, including milk, lumpy cottage cheese, butter, yoghurt, kefir, cream and, and since 2019, Trappist cheese.
Related news
Turning point in the dairy sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola waiting to innovate in dairy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coop: serving Hungarian families for 30 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
You can save a lot with Árfigyelő in the last days before Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >25,000 packages of donations will reach people in need as a result of the 2025 Joy of Giving! fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu customers spend more than 60,000 baskets on szaloncukor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
