Átfogó kampánnyal jubilál a Magyar tej márka
Idén ünnepli 10. születésnapját a Magyar tej márka, ez alkalomból indított átfogó kampányt a gyártó Alföldi Tej Kft.
Tíz évvel ezelőtt hozta létre Magyarország jelenleg második legnagyobb tejtermék gyártója, az Alföldi Tej Kft. a „Magyar tej” márkát. A márka azzal a koncepcióval született, hogy a fogyasztók a jelentős számú import tejtermék között egyértelműen meg tudják különböztetni az Alföldi Tej csak magyar alapanyagból, itthon készülő tejtermékeit. 2020-ra már 25 különböző termékből – többek közt tejből, rögös túróból, vajból, joghurtból, kefirből, tejszínből és 2019 óta trappista sajtból – áll a Magyar márka termékportfóliója.
„Olyan márkát szerettem volna létrehozni, ami érzelmet vált ki, megszólít, ami már akkor is mert magyar lenni, amikor a hazai termékek még nem voltak a vásárlók kedvencei. 10 év alatt bebizonyítottuk, hogy van igény a fogyasztók részéről a kizárólag hazai alapanyagból készülő minőségi tejtermékekre és igenis lehet kötődni magyar élelmiszermárkához” – meséli a márka megalkotója, Dobrovoczky István, az Alföldi Tej kereskedelmi és marketing igazgatója.
A Magyar márka az egyetlen, amely a nevében használhatja a magyar szót – amit tulajdonnévként így nagy kezdőbetűvel kell írni.
„A Magyar márka a környezetvédelemben is aktív, legutóbbi marketingkampányunk során a magyar lakosság szokásaiból kiindulva a Magyar tejfölös poharak újbóli felhasználására adtunk ötleteket, így bárki még inkább a sajátjának érezheti a márkát és ezzel együtt csökkentheti műanyag felhasználást” – teszi hozzá Dobrovoczky István.
A Superbrands díjjal hét alkalommal is kitüntetett márka átfogó kampánnyal ünnepli 10. születésnapját, amelynek televíziós, rádiós, print, online, pr, közösségi média megjelenések az elemei.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt feldolgozói értékesítési ára csökkent
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2024 februárjában az…
Tovább olvasom >Megnyitotta 250. üzletét a Rossmann
A Rossmann családdal, a cégcsoport nemzetközi vezetőivel és a társtulajdonos AS Watsonnal közösen…
Tovább olvasom >50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50” kampányával
Működésének 50 éves jubileumát ünnepli a PepsiCo Írországban „50for50″ kampányával,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >